onsdag 1 maj 2013

Oh la la!

Trött tröttare tröttast är nog orden som bäst beskriver hur jag känner mig just nu, eller möjligtvis urvriden disktrasa..
Men det är det värt för vi hade en supertrevlig kväll hos Jenny och Kim igår!
Och god mat!! Recept tack! =)

Idag har vi varit och köpt ny cykel till Lilly, den är jättefin och hon är mycket nöjd. (Och aningens stolt!)


Sen blev det middag på Pizza Hut och nu är Jens och Lilly ute och lägger spår åt Nizze.
Själv tänker jag efter att Jolli bolli gått och lagt sig, tidigt ikväll för ungarna höll igång till nånstans runt 23 igår kväll, ta en dusch och förpassa mig till soffan och där tänker jag stanna. Glee, Grey´s och Chicago Fire, say no more.
Imorgon är det jobb som gäller och så ska jag och Lina till Norra Brunn och kolla in Johan Glans. =)

Det här är en liten del av en buske som Jens fick av sin morfar, den blommar med  vackra vita blommor som ser
ut som snöbollar. Och ser ni, snart spricker bladen ut! Äntligen!

Det skiftar minsann i grönt =)

1 kommentar:

  1. Tack själva!! Det var supertrevlig men tog ett tag att hämta igen sig, höll igång med trädgårdsarbete :) Recept kommer....

    SvaraRadera