fredag 24 maj 2013

Jag ger er... Min dag so far!

Idag har jag:
Provat ut Lisö El kläder!

Köpt nya solglasögon. Undrar ni över minen så ser jag så smart ut för jag stoppade in en assur godis 3 sekunder innan jag tog bilden... Är inte så rutinerad bloggsjälvporträttsfotograf... Jag har handlat och fått en ros på Ica Maxi. Det var där solglajjerna inhandlades för 139 pix =)


Jag har köpt Magdalena Graafs nya bok i morsdagpresent till mig själv=) (Ja, jag gör sånt!)
Så har jag hämtat mitt nya pass, där jag uppenbarligen passade på att träna lite inför eventuella
kommande mugshots...



Varit en sväng på HM och kunde inte låta bli klänningen och linnet till Jolli! Det blev även lite annat till barnen, passade på när jag hade rabatt=)
Och nu håller jag på att packa upp det som under dagen har inhandlats.
Och snart kommer Johanna över en stund, sen är det Zumba sen tänker jag ta helg!
Ja, det var väl ungefär min dag so far...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar