fredag 10 maj 2013

Att sätta punkt.

Nu sätter jag punkt för den här skräpveckan!
Ska dra ett varv med dammsugaren och sen gå ut och olja utemöbler så jag hoppas att solen bestämmer sig för att komma fram och stanna framme!

Igår kväll kom Tyson hem igen, han hade oss riktigt oroliga för vi hade inte sett han sedan i lördags. Men i går just när jag stod med tårar i ögonen och handen på lysknappen och hoppades att han skulle matrealisera ur tomma intet på sin plats i bokhyllan så hör jag hur det slår i kattluckan och en mycket smutsig, hungrig och kelsjuk kisse springer in!
Bara gudarna vet var han har varit med förmodligen en bra bit hemifrån, lillkissen min!
Plus att hela hans magnet till kattluckan var full med små små metallbitar? Som sagt, han kan ha varit var som helst, men nu är han iaf hemma!



Tyson mitt i mjauet =)



1 kommentar:

  1. Åh! Tajjson! Finaste Tyson.♥ Skönt att han är hemma igen.

    SvaraRadera