måndag 9 januari 2017

Tillbaka till vardagen.

I morgon kör vi vardag igen.
Jul och nyår har varit bra, och samtidigt som det känns lite drygt att vardagen drar igång igen på riktigt så känns det också såå skönt att alla helger är över. Nu är det nytt som gäller!!!
Jag har ju inte haft något extra ledigt men har ändå haft ett så pass bra schema att det känns som om jag hunnit hämta mig efter hösten och december med allt vad det innebär.
Nu är mitt sinne lika fixerat på vår och Dubai (100 dagar kvar exakt tills vi åker idag!) som Saurons öga är fixerat på Frodo och ringen.
Borde även försöka fixera mitt sinne lite mer på träning...

I helgen ska vi fira Lilly som fyller 10 år!   Helt galet!
Men som sagt i morgon kör vi vardag  med fritids för barnen och kvällsjobb för mig!

Plockar in lite färg eftersom hela världen utanför bara är grå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar