onsdag 25 januari 2017

När man bara woop woop!!

Alltså jag mår så bra just nu på så många sätt, kommer inte riktigt ihåg sist jag gjorde det. Det är liksom som att just nu ligger alla bitarna i pusslet på rätt plats. Och jag är glad.
Visst, det kommer dom säkert inte alltid att göra, men nu tänker jag bara njuta av att dom faktiskt gör det =)

Jag har äntligen kommit igång med träningen igen, och det tror jag är en stor källa till min gladhet, jag mår bra när jag tränar. Sjukt skönt att vara igång!
Jag trivs även som en liten fisk på jobbet, helt underbart att få vara en del av en så grym grupp människor. Fast vi sliter som djur vissa pass så finns man ändå där för varandra med en hjälpande hand, ett uppmuntrande ord eller ett leende. Och en massa skratt!!
Har skrivit det förr men jag fattade nog inte riktigt hur mycket mitt gamla jobb tärde på mig. Både gruppen jag arbetade i men också själva arbetet, det gav mig liksom ingen stimulans alls.

Och vardagen bara flyter på, vissa dagar bättre än andra och vissa mer stressiga än andra men vi får det ändå att fungera.
Lilly har sitt schack och Jollan ska börja på gymnastik vilket jag tror kommer passa henne som handen i handsken!

Oh well, nog om hur bra allting är, även om det är rätt bra trevligt att kunna skriva det istället för att allt är så tråkigt och jobbigt!

Försöker ju även klämma in lite fotografering nu och då och ljuset vissa eftermiddagar kan ju göra en alldeles knäsvag 💗






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar