tisdag 3 januari 2017

Att kanske vara tillbaka litegrann.

Hej!
Det var ju ett tag sedan jag bloggade här, jag startade ju upp min egen hemsida här och jag tycker väldigt mycket om den. Men.. den var ju tänkt att vara mest om foto och eventuellt så småningom kanske leda till att någon faktiskt skulle vilja att jag fotade dom och då känns det lite konstigt att blogga där som vanligt. Det känns liksom lite konstigt att vara "privat" där om ni förstår vad jag menar?
Men jag tycker ju samtidigt att det är rätt kul att blogga så jag tänkte att jag kanske dammar ev denna gamla goding och ser hur det funkar!

Så, förra året så gjorde vi en liten rakad här hemma, Lilly flyttade ner och Jolene flyttade till hennes rum vilket gjorde att vi fick ett rum "över". Det har vi nu tapetserat om och det är nu mitt! I löööve it!
Sån stor skillnad att inte behöva sitta där nere där det är så mörkt till att ha dagsljus!



Har också upptäckt Linnevatten!!
Och fine, det må bara vara parfymerat vatten med det får sängkläderna att dofta nytvättat varje dag!
Jag köpte det här !


Nu ska jag ta kväll i soffan med en bok, i morgon vankas det jobb för mig igen, jobba 3 dagar sedan ledig 3 dagar. Funkar bra! 
Jobbade nyårshelgen och familjen var i Finland. Jag hade en så totalt lugn och kravlös nyårsafton, vi åt god mat och spelade Bingo Lotto på jobbet, man kan säga att vi hade en lugn kväll..
Jag plockade upp grannen hemvägen  och vi skålade och hade en superfin stund innan det var dags att säga gott nytt år och gå och lägga sig eftersom jag skulle upp igen 05:30.
Var ganska ensam på vägarna i söndags morse kan jag säga ;) 

Jag tycker det är ganska skönt att lägga 2016 bakom mig även om det egentligen bara varit hösten som varit tung. Den har å andra sidan varit riktigt tung...
Känns skönt med nytt helt enkelt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar