måndag 15 oktober 2012

Oj oj oj... Gnällvarning!!

Jorå, här sitter jag fast jag egentligen borde plugga, fast jag egentligen tror att kan jag det inte nu så kommer det säker inte fastna alls.. Fast att nöta lite är ju aldrig fel. Kanske det blir en uppgift till innan dagen är slut.
Är mer sugen på att börja planera Jollis 2-årskalas. Som vi ska ha om 4 veckor. Gäller ju att vara ute i god tid..

Annars så är jag rätt trött på att ha hela huset fullt med folk som inte bor här. Familjen får man ju liksom stå ut med ;)
Är även rätt trött på: 1. Regnet.
2. Att bo i källaren.
3. Att komma på middag varje dag som helst bara innehåller 3 ingredienser och tar 10 min att laga. (Hittills har jag inte kommit på något.) Och som inte behöver stekas eftersom vi då går runt och luktar pannkaka/köttfärsbiffar etc tills lukten har vädrats ut av sig själv. Det tar ca 2-5 dagar. Maj gaaaaad vad jag längtar efter spisfläkt och diskmaskin!!!
4. Att jag är så trött hela tiden! Misstänker att det är en kombination av ovanstående samt en förkylning som inte riktigt vill bryta ut utan bara ligger och irriterar och ger mig huvudvärk och trött kropp och att Jollis förkylning har brutit ut och resulterar i en del vaket nattetid.

Sådär ja, jag hoppas innerligt att jag om två veckor är en betydligt gladare person som faktiskt är trevlig att umgås med. För just nu känner jag mig som en sur och gnällig kärring, dålig mamma och en usel sambo.
Men nu har jag ju fått gnälla lite så nu känns det redan lite bättre =)


1 kommentar:

  1. Lider med dig!! Hoppas att det är klart snart så du kan komma upp ur källaren :) Dags för en middag snart tycker jag! Varma kramar i höstrusket :)

    SvaraRadera