onsdag 17 oktober 2012

And the songbirds keep singing like they know the score...

Hej svejs!
Nu har det visst gått en dag till och snart är det helg och då ska jag jobba!
Det kommer bli sköj, plus ett extra klirr i kassan till jul är ju alltid trevlig =)

Det blev så fint väder på eftermiddagen så vi var ute i över en timme när vi kommit hem från dagis. Skönt!
Jag passade på att leka lite med kameran och det blev några fina bilder iaf! (Ungefär 1/10..)
Jolene är ju ungefär omöjlig att ta kort på, hon är inte still en millisekund och det spelar ingen roll hur många varv jag springer runt henne med tillrop som "var är mamma?" "Jolene.., Joleeene..., Jooooleeeene.., JOLENE!!!", "var är Lilly/Nizze?" så vrider hon ta mig tusan bort huvudet varje gång jag trycker på knappen.. Men men..

Här är några av de 150 bilder jag tog =)





Nu är det dags att natta 2 trötta tjejer sen ska jag sätta mig i soffan med en stor kopp te och kolla på Glee, bra eftermiddag och kväll det här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar