fredag 20 februari 2015

Tungt.

Gårdagen blev ju inte riktigt som planerat, Lilly var hemma med magon. Så himla svårt att veta om hon har ont i magen eller om hon inte vill gå till skolan.
Sist hon hade ont i magen och huvudet så visade det ju sig att det var en tjej som var dum mot henne. Men hon säger att allt är ok och att hon inte är ledsen eller orolig över något..
Bäst att hålla ögon och öron öppna!

Men eftersom det blev vab igår så passade jag på att baka bröd. Supersmidigt, bara att röra ihop och ingen jäsning. Och gott!!


Träningen var igår var tung!! Jobbigaste 15 hittills, 60 min Zumba toning på det och mina armar var rätt möra.. 
Men jag gjorde det! Och jag har inte ätit socker på hela veckan! 
Idag tror jag faktiskt att det blir vila, en promenad med Nizze och stretching så jag orkar veckotestet i morgon. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar