tisdag 16 september 2014

Lycka!

Alltså vilka sjukt grymma pass vi var på!!!!
Vilken glädje och energi instruktörerna bjuder på, de får en verkligen att pusha sig så hårt det går! Man förstår att dessa instruktörer åker världen runt, så jäkla bra! (Så är dom ju inte fula att titta på heller;) ) 
Och ja, stundvis glömde jag att jag var på en båt, vi hade dessutom supertur med vädret och det blåste noll. 

Så var det såklart mysigt att få lite egentid med Lina, det händer ju inte så ofta!
God mat och shopping hann vi med också :)


Önskar jag hade bilder från passen men jag hade liksom lite annat för mig då, typ svettas. 
Längtar tills nästa gång jag får möjlighet att vara med på ett Zumba event:)

Vi hann även med Isabelles dop i lördags, det var jättefint och Karins kompis sjöng jättefint i kyrkan och det bjöds på en massa gott fika! Men jag hade såklart telefonen i bilen så det blev inga bilder:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar