måndag 25 mars 2013

Smörj, peel, skölj!

Fortsätter med det späckade schemat lite till, idag har det varit skola, föräldrafika och Mary Kay afton.
Riktigt trevligt och produkterna verkar faktiskt bra! 
Jag köpte ett set med handprodukter som gjorde händerna lena som en liten barnrumpa! På riktigt, jag provade där!
Först smörjer man händerna med en jättefet salva med bivax som får verka en liten stund, sen tar man en peelingkräm och masserar en stund. När man sköljt bort salva och peeling avslutar man med en handkräm.
Alltså, det var så skönt, höll typ på å somna när jag masserade mina egna händer =)
Så vann jag faktiskt en foundation primer också! 
Men nu är jag slut som artist så nu ska jag sooooooova! (Däckade kl nio igår kväll på soffan..., ca 20 min efter att Stefan och Anna lämnat bygget..) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar