onsdag 25 juli 2012

Jobb jobb jobb.

Jorå, nu är jag tillbaka på jobbet och fast jag är dödligt trött på kvällarna så är det riktigt kul!
Att kliva upp 05:15 är väl inte direkt superkul, men resten!
Det sociala livet blir ju dock lite lidande.. Kl är nu 20:30 och jag funderar allvarligt på att gå och lägga mig =S
Men i morgon är sista rycket, är ledig fredag men jobbar visserligen helgen..
Men på fredag kommer Karin och Daniel=)
Köpte en ny cupcakebok idag med lite roliga recept så jag blir väl tvungen att baka nått snart!

Har lite panik över att jag inte har någon klänning än till Emma och Mams bröllop som går av stapeln nästa helg, men what the hell, det löser sig!
Annars är ju landstingets arbetskläder rätt snygga så jag kanske kan låna hem nått ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar