söndag 7 juli 2013

S.O.M.M.A.R. och första doppet!

Alltså, vilken härlig dag det blev!
Jens var tvungen att jobba idag i nån butik i Farsta Centrum så jag bestämde mig för att ta med barnen ner till bryggan, jag trodde av nån anledning att vi skulle vara ensamma där men så var inte fallet!
En "granne" som bor en bit bort var där med sin kille,så kom Stefan en stund, sen kom Lena, sen ett gäng ungdomar, sen kom Bosse och Göran,  så det var full fart och verkligen jättetrevligt!
Nu är det sommar på riktigt=) Jag till och med badade idag, på riktigt, inget käringbad utan dyk från bryggan, och det var riktigt skönt i vattnet.
Nu laddar jag för ett zumbapass, det kommer bli svettigt idag!

I morgon ny vecka igen som vi startar med Lina och Nova häng, sen lite fix inför Italien..
Förstår ni att vi åker på lördag?! Om en vecka så är vi i Rom=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar