fredag 8 februari 2013

VAB.

Nä men vi kör väl på med lite mer sjukdomar, ursäkta om jag är gnällig men jag är så trött på att någon är sjuk hela tiden! Eller trött, ledsen snarare...
Nu är det Lillys tur, 39,4 tempade hon idag.
Vi som hade sett fram emot en mysig helg, Lilly skulle till Jessica och Tobbe och kommer bli jätteledsen om det inte blir så, men hoppas hon mår bättre i morgon.
Och jag och Jolli skulle ha Anna och Lovis här och käka lite och kolla på melodifestivalen. Hade även försökt träffa Lina, Jesper och Nova.
En dag, på två veckor fick vi då båda barnen var på dagis och både jag och och Jens kunde jobba. En dag.
Jolene var sjuk hela veckan innan jag åkte till London. Va fasen, till och med Nizze har varit sjuk i januari! (Eller skadad i tassen.)

Men men, nu ska jag dricka lite mer kaffe och sen måste jag väl göra ett ryck här hemma, har ungefär 3 ton tvätt som ska torkas och vikas. Ja, inte för att jag ska torka tvätten manuellt men den ska väl på något sätt förflytta sig från tvättmaskin till tumlare eller torkskåp.
Så ska jag försöka tänka lite glada tankar =)
Hoppas ni får en trevlig fredag och att ni är friska!!



1 kommentar:

  1. ja vi verkar ha klarat oss bra i jämförelse med er! Håll ut - snart är våren här och då känns allt otroligt mycket bättre!!! Kramar

    SvaraRadera