fredag 1 februari 2013

M&M store.

När vi var i London så var vi inne i M&M butiken, det var en stooor butik och shit va mycket prylar de hade!
Jag älskar m&m´s, särskilt peanut m&m´s. Nomnomnom.. Kärleken till denna godis sitter i sen jag var i USA och det var typ det enda goda godiset som fanns, ett tag gick jag på en stadig diet bestående av Dr Pepper och peanut m&m´s. (Ibland bytte jag till Skittles bara för att få lite variation;) )

Hur glad blir man inte av alla fäger? 

Men såklart så hade dom ju inte bara godis, det var väl egentligen vad de hade minst av...




Ångrar att jag inte köpte ett par stövlar till Jolli...


Om det fanns en m&m store i Stockholm så skulle jag vara en trogen kund =)
Med mig från affären hade jag iaf en egen komponerad påse med godis, lite godis till barnen och en to go mugg som man blir glad bara av att titta på så man kan ju tänka sig hur glad man kommer bli när man vet att den är full av kaffe ;)

Nu börjar dock eka tomt i godisskålen...

Nej, jag har inte blivit sponsrad av m&m, jag bara gillar dom väldigt mycket, ok?? ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar