tisdag 26 februari 2013

Loocked out of heaven..

Hmm, har visst varit lite torka på bloggfronten den senaste tiden. Men har liksom inte orkat, har inte orkat så mycket alls på sista tiden, går bara och väntar på våren..
Men nu efter 3 dagar med solsken så känner man ju faktiskt att livet börjar återvända, sakta men säker och jag älskart!!!
Dessutom så hade vi en superhelg, med mycket trevligt sällskap och massor av tid spenderad utomhus!

Annars har det väl inte hänt så mycket egentligen.. Börjar sakta men säker lära mig mer på kontoret och det känns ju bra. Förstår inte så mycket i skolan och det känns ju mindre bra, men det ordnar sig säkert..

I morgon kommer dom att stänga av strömmen här i 3 timmar, jag kommer då befinna mig på ICA Maxi så om det är någon som har vägarna förbi Haninge mellan kl 10 och 13 så är det där jag kommer vara om ni vill  ta en fika på donken eller så=)

Idag införskaffade jag en ny parfym, Jimmy Choos nya. Den luktar gott! (Såklart, vem fan köper en parfym som man tycker luktar illa?)
Jag hade en 20% på valfri vara på Kicks och kände att jag var tvungen, tvungen att använda den för jag brukar aldrig hinna annars innan de slutar gälla. Men inte den här gången!

Men nu ringde Jenny så nu måste jag sluta!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar