måndag 28 januari 2013

Att ha varit i London.

Hemma igen efter en helt galet rolig resa!
Oj, vad fort dagarna i London gick!!!
Vi har skrattat en hel massa och gråtit lite, vi har turistat, bott på ett rätt dåligt hotell, ätit god mat, druckit gott vin, goda drinkar och vi har shoppat! Och turats om att säga/göra puckade saker.
Men jag kommer leva på den här resan länge.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen;
 jag har världens bästa vänner och jag skulle vara helt vilse i världen utan er!
Och Fia som helt plötsligt dyker upp i London, den bästa överraskningen jag har varit med om!









4 kommentarer:

  1. SÅ JÄKLA FINA BILDER! Du är grym♥
    Och nu längtar jag till vårt Afternoon Tea:D

    SvaraRadera
  2. Jag längtar redan tillbaks när jag ser bilderna! Å efter en drink tillsammans med er <3

    SvaraRadera