onsdag 29 juli 2015

Lite mer kreativ än igår då jag bokstavligt talat inte gjorde nånting.

Idag har jag varit på IKEA, om jag var ensam? Nej, det var jag inte, det var ca en miljard andra människor där för att göra min shoppingupplevelse så oangenäm som möjligt.
Bland annat en mamma som tyckte att det var en bra idé att låta sin typ 4-åring köra dockvagn inne på varuhuset... Där snackar vi syntax error!!!
Men men, jag kom hem med det jag skulle ha, nämligen ett nytt vardagsrumsbord.
Det är nu nästan helt ihopmonterat förutom lådhelvetet som jag inte riktigt kände jobbade med mig...
Tåladmod? Nej, jag jobbar inte inte med det när jag monterar saker.

Så blev det en kvällspromemenad ner till bryggan där båten östes och tog även några bilder på vad som kan vara århundradets sämsta fotomodell, han vill typ bara äta gräs eller sakta och ganska odiskret åla sig ur bild...
Men ljuset... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar