måndag 20 juli 2015

Att blogga eller inte blogga... Och att ha börjat fota igen!

Åh vad jag velar fram och tillbaka om jag ska hålla på med bloggandet...
Vem bloggar jag för? Vad ska jag blogga om?
Samtidigt som jag tycker att instagram inte riktigt "räcker till".

Men men, jag har i alla fall fått ett ryck och tagit upp en hobby igen, nämligen att fotografera. Den har fått ligga på hyllan ett tag, förmodligen för att jag har varit så trött och less på allt nu i vår.
Så hittade jag en fotokurs för nybörjare på nätet för halva priset tänkte att what the hell!
Och jag är så glad för det!
Nu har liksom polletten trillat ner, jag börjar greppa hur inställningarna hör ihop. ÄNTLIGEN!
Så ikväll tvingade jag med barnen ut i en regnblöt skog för att fota!
Och av ca 120 bilder så blev jag riktigt nöjd med kanske 4?
Men det gör inget, för 4 stycken blev BRA!!




Däremot kan jag inte bestämma mig för vilken redigering jag gillar mest...  Den i mitten är orginalbilden.



Så blev jag även supernöjd med dessa. Långt kvar tills jag är proffs men man måste ju börja nånstans;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar