tisdag 24 februari 2015

På med sminket bara!

Efter att i två dagar travat runt här hemma i mjukis/träningskläder så ska det nästan bli trevligt att få sätta på sig "riktiga" kläder och sminka sig i morgon! Och se typ.... Levande ut igen!
Kanske man behöver dom här sunkdagarna för att uppskatta vardagen på nått konstigt sätt..?

Jolli är iaf taggad på dagis i morgon och jag känner väl att jag kan överleva en arbetsdag den här veckan;)
Lilly ska på utflykt med fritids så hon ser också fram emot morgondagen + att det är föräldrafika på fritids på eftermiddagen!

Bra träningsdag idag!
Först 15, då hade jag förträffligt träningssällskap i form av Jolene!
Sen 26 min cykel (snart uppe i 30!)
Och sen 1 timme Zumba.
Idag var barnen med på zumban och det gick bra, en fördel med att vara en lite grupp! Tror att Jolene tyckte det var roligare än Lilly dock. 

Min lilla träningskompis=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar