onsdag 18 februari 2015

Egen träning.

Idag var det egen träning som gällde eller vila om man så vill. Jag körde 25 min på träningscykel och trampade 11 km. Rätt nöjd faktiskt över hur lätt det gick med tanke på hur länge sen det var jag trampade sist!
Så gjorde jag veckoutmaningen som denna vecka var crossfit situps, mitt uppsatta mål var 15 och jag klarade 30 utan vila så jag känner mig rätt nöjd med det med. Att jag dessutom fick full pott på poängen för utmaningen var ju en bonus :)

I morgon hämtar mamma barnen så då är det bara hem och köra kvarten, äta lite och vidare på Zumba, full fart!

Gjorde förresten iordning min frukostsmoothie och den blev riktigt bra!

Mixa ihop:
100 g hallonkvarg
150 ml soyadryck
70 g frysta hallon
Knappt 1 g färsk ingefära 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar