söndag 22 februari 2015

Vecka 1- check

Nu är första veckan klar och det har gått över all förväntan!
Det som jag trodde skulle bli svårast, att inte äta en massa socker har visat sig inte alls så svårt eller jobbigt som jag trodde, det onödigaste jag har ätit denna vecka var en semla, och den åt jag idag. Kändes mest onödigt. Gott förvisso, men jag hade klarat mig lika bra utan! 

I morgon är det ny vecka och nya utmaningar!
Den största utmaningen i morgon blir att jobba med en person som jag milt uttryckt "inte kommer så bra överens med", sen ska jag väl försöka hålla käften på APT:t också för arbetsfridens skull....
Tyvärr är det ju inte min starka sida.. Att hålla käften alltså.
Det är iaf en kort vecka för jag är ledig torsdag och fredag. Behöver jag säga att det ska bli skönt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar