tisdag 18 september 2012

Vill leka med min födelsedagspresent=)

Jag fick ju när jag fyllde något som jag önskat mig väldigt länge och väldigt mycket, nämligen en systemkamera! Och jag vill bara fota och fota! Problemet är ju att tiden inte riktigt vill räcka till.. Åtminstånde timmarna med dagsljus. Men i morgon kanske?

Håller annars på att sätta mig in i nya jobbet, det går ganska bra tror jag. De två överlägset bästa fördelarna är iaf att det är väldigt nära och att jag kan jobba osminkad, i mjukisbyxor och rufsigt hår utan att det gör något =)
Men för mitt psykes skull har jag bokat in lite jobb på Huddinge med ;)

Ikväll har jag för mig att det är "Dallas". jag som svor att jag inte skulle kolla men så råkade jag kolla på ett avsnitt eller två och nu vill jag ju såklart veta hur det går för JR mfl... Gaaaahhh!
Så har jag bokat säsong 3 av Glee idag så nu är alla kvällar när Jens jagar i höst räddade;)

1 kommentar:

  1. Hmmm vad ska jag göra för MITT psykes skull?
    Jag får använda gymmet på jobbet mer helt enkelt. Haha. För JOBBA där.. näääe;)

    SvaraRadera