lördag 22 september 2012

Regnigt men trevligt!

Har tillbringat  denna regniga lördag i Nacka Forum tillsammans med Lina och Jolene.
Det har varit jättetrevligt. Tanken var väl att det skulle bli lite shopping till oss själva men så blev det inte riktigt.. Jag handlade kläder till barnen (som vanligt) och Lina köpte en bok, den var iaf till henne själv =)

Så var vi inne på Media Markt och kollade på en Tassimo kapselmaskin, den kostade 499 riksdaler. Billigt billigt!! Men den fanns bara i rött och det var jag inte så sugen på, så vi åkte in till Länna på hemvägen och där fanns den, fast för 999 svenska kronor.
Var då tvungen att fråga hur det kunde skilja så mycket i pris när det är samma kjedja?? Men tydligen får butikerna sätta sina egna priser grundat på konkurrensen i området. (Tror han sa inom 3 mil..)
I Nacka hade de tydligen inte skyltat om sedan kampanjen tog slut för 2 veckor sedan (!), men HURRA för mig för jag fick köpa en för 499 i alla fall!
Kul att man har lite tur ibland =)

Men nu är jag dyngtrött och hör hur soffan ropar på mig med förförisk stämma..
Ikväll är det "Avatar" och den ska vi se för endast tredje gången så Jessica, du kan ju passa på att se den för första =) You´re gonna looooove it, fo real!



2 kommentarer:

  1. FAAAN du skulle ringt mig och köpt en åt oss!! Det är ju en sådan jag har velat ha det senaste året:(
    Tuupiskt:)

    SvaraRadera
  2. Oh no=( Tänkte inte alls på det..
    Kanske de fortfarande är billiga i Nacka=S

    SvaraRadera