onsdag 22 april 2015

Stress.

Alltså, det är inte så kul på jobbet just nu.
Underbemanning är väl det största problemet, vilket skapar stress.
I morse kände jag att jag verkligen inte orkade gå till jobbet och hade ont i magen. (Typ magkatarr-ont)
Men jag gick iaf. Det blev väl en helt ok dag trots allt. Arbetskompisarna har jag väl att tacka för det. 

På fredag har jag tagit ledigt och det ska bli så skönt att jag nästan gråter.


Men men, det är ju bara ett jobb.. Jag måste lära mig det. Att jag kan släppa jobbet när jag går därifrån, även om det inte är så lätt.
Nu hoppas jag bara att jag kommer in på utbildningen som jag sökt så att jag kan gå mot nya utmaningar! 

Men hur härligt är det inte när man ska hämta något i bilen vid halv nio på kvällen och det fortfarande är ljust, luften alldeles stilla och fylld av fågelkvitter??









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar