torsdag 9 oktober 2014

Lite sjuk.

Blä, har varit hemma och varit sjuk i 2 dagar, ganska okul. Men samtidigt så måste jag säga att det är ganska skönt att faktiskt ta sig tiden att vara sjuk och vila. Det är något jag iaf inte gör så ofta. Tex förra veckan när jag trots feber var på jobbet.
Det är märkligt för när barnen är sjuka tvekar jag inte en sekund att vara hemma hur körigt det än är på jobbet men när jag själv mår dåligt kör jag på med "ta en alvedon och bit ihop och se glad ut" som motto...
Men i morgon blir det att jobba igen och det ska bli riktigt kul, tänk vad två ofrivilliga dagar kan göra för arbetsmoralen, haha! (Var så sjukt trött på allt när jag kom hem i tisdags, berodde nog delvis på att mådde så kasst, men gaaahh vad less jag var!)

Bild via Google

Oh well, nu ska jag ta och hämta hem skrotungarna=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar