söndag 7 september 2014

Sämst.

Alltså, åh vad jag är sämst på att blogga!!!
Jag vet inte riktigt vad som har hänt för jag tycker egentligen att det är rätt kul, men när det går för långt mellan inläggen har såååå mycket jag vill skriva och då blir det till ingenting istället:(
Så nu tänker jag inte skriva om vad vi gjort hela sommaren, det stora eventet aka vårat bröllop tycker jag förtjänar ett eget inlägg men väntar på bilderna från fotografen, utan tänker helt enkelt se framåt och fokusera på nuet och försöka bli lite bättre på att blogga igen och hoppas att ni vill hänga med!

Så... Den här helgen är ju visst redan slut, förra veckan var en riktig skräpvecka så jag hoppas att nästa blir bättre! Vi är lite kort om folk på jobbet och det märks. 
Idag var vi på IKEA, vi var inte ensamma där kan jag säga... 

Har tänkt köra 3 Zumbapass och ett gympass denna vecka, får se hur det går... Har köpt hantlar till toningen idag:)
Jag och Lina åker ju på Zumba kryssning nästa helg och jag måste fan komma i form igen! 

Men nu är det nog dags att säga natt natti! 
Jo, en sak till, 
lagade en svingod pasta som jag tänkte dela med mig av! Svingod och svinlätt och snabb att göra, bästa sorten!


2 kommentarer:

  1. Härligt, har saknat dina inlägg :)

    SvaraRadera
  2. Up and at them! :D
    https://www.youtube.com/watch?v=457nGTf4fsQ

    SvaraRadera