fredag 12 september 2014

Lite ångest.

Hur kul det än ska bli att åka på kryssning i helgen så kvarstår ju det faktum att det är på en stor båt vi ska spendera tiden. Jag skulle också våga påstå att det är ett känt faktum att jag inte gillar stora båtar, inte alls faktiskt.
Jag har försökt förtränga det in i det sista men nu kommer onekligen rädslan och ångesten krypande. 
För min del skulle det inte göra så mycket om båten låg kvar vid kaj hela tiden men det ställer väl till det med Tax-free handeln antar jag...

Äsch, det blir bra det här! Det är ju trots allt inte jättevanligt att färjorna sjunker. (Men det händer, förmodligen oftare än man vet om, tror det mörkas en hel del här...)
Och vattnet har ju inte hunnit bli svinkallt. Eller? 




1 kommentar:

  1. Hahahaha, gillar konspirationsteorin där. Hoppas ni har haft det jättebra och att zumban har fått dig att glömma att ni är på öppet hav! :)

    SvaraRadera