söndag 15 juni 2014

Allt är bra nu.

Vilken bra helg det blev!
I fredags var jag inne i hufvudstaden på ett möte, efter mötet passade jag på att ta lite egentid och bara strosade runt och kollade i butiker i lugn och ro. Härligt!!
Passade även på att ge blod.

Oh yes!

Sen var det bara hem och vända och åka vidare till Jenny och Micke på Torö, en mycket bra avslutning på dagen.
Igår var Jenny, Kim och barnen här och det var som vanligt trevligt, det är liksom svårt att inte ha trevligt i deras sällskap!
Det är så roligt att se att Lilly och Malte trivs så bra ihop och att trots att det kan gå månader mellan gångerna de ses så tar det bara 3 sekunder så är det som att de hänger varje dag =)

Sötisar.


Nu ska snart jag och Jolli åka på 3-årskalas och sen är det 90 min Zumba master class som gäller!
Ska bli skitkul och jag gissar att det blir en tidig kväll.

Sen kör vi 4 dagars arbetsvecka fram till midsommar och då fylls huset igen av de finaste människorna jag vet, längtar!
Så nu håller vi alla tummar och tår att det blir fint väder, ok?

1 kommentar: