lördag 28 december 2013

Vardag.

Igår åkte svärföräldrarna hem, hoppas det inte gungade allt för mycket på Östersjön... Glad att jag slapp åka i alla fall. Herregud vad det har varit tråkigt väder den här julen, det måste ju vara nån sorts form av rekord!
Inte för att jag tycker snö så fantastiskt fast några minusgrader och SOOOL kunde ju vara trevligt.

Dags att prova min julklapp som jag fick av Jens tror jag, ljusterapi i öronen=)
Uppfunnen av finnar och ska tydligen göra under för höstdepp och pigga upp en i allmänhet. Ska faktiskt bli inressant och se om det fungerar! (Med tanke på att vi levt i konstant mörker de senaste dagarna så kan det ju inte bli sämre i alla fall;)

Och efter nyår ska jag äntligen få tillbaka min telefon! Nu är det väl ingen idé att hoppas för mycket, den har ju trots allt varit borta i snart 7 veckor. Men den har tydligen "fallit mellan 2 stolar".
Som kompensation får jag ett headset, en extra laddare och 300 kr att handla för i butiken.
Jaja... Ge mig bara min telefon!!!

Idag ska vi åka till S.O.V.A i Södertälje. "Jaaa, ropade Jolene, ska vi sova i tältet?!"
Gissar att hon inte kommer bli så glad när det går upp för henne att det inte blir någon tältsovning =S)

Måste väl köra några maskiner tvätt med idag och börja packa lite inför nyår, det ska bli så himla mysigt att (som vanligt) få fira inte det nya året med världens bästa gäng! Det kan liksom inte bli en dålig start på det nya året då=)
Och nästa år blir ett bra år, jag bara vet det.
Det är bebisar som ska födas, pappor som ska fylla 60 och så ska det visst bli bröllop i augusti?!
Ja, ni hör ju, det kan ju inte bli annat än bra!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar