torsdag 22 augusti 2013

Nu är vi igång!

Nu är vi på gång med nya rutiner och ny vardag!
Lilly lämnas nu för tiden på fritids vilket känns mycket märkligt.. Tar nog en vecka eller två att vänja sig!
Men hon verkar trivas som fisken i vattnet, så det är skönt.
Själv har jag känt mig som en urvriden trasa på kvällarna, hur nu jag kan bli så trött av inskolning på fritids...
Jens är fortfarande i Umeå och jobbar och det går bra, men det är klart att det tar på krafterna att vara ensam, men som sagt; det går bra!

Idag tog jag med mig kameran ut på morgonpromenaden, alltså vilka mornar det har varit i veckan!
Älskar stunden på morgonen när det bara är jag, Nizze och tystnaden, eller så tyst som det blir i naturen, men på morgonen är det väldigt fridfullt. Och vackert, då gör det inget att man bor på landet=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar