tisdag 11 juni 2013

HEMMA.

Så var vi hemma igen! Jag överlevde även denna gång =S
Vi har haft det jättebra i Finlandet om än lite kort.. Vi hann knappt träffa Jens föräldrar. Men vi var ute i nya huset och grillade i fredags och det blir jättefint!
Annars så har vi mest umgåtts med Kenneth och Minna.
Kenneth var med om en sjuk grej i torsdags som skakade om oss alla men det ordnar nog upp sig.
I lördags var det strålande sol och våra barn var med fammo och faffa och Jens jobbade så jag och Minna passade på att åka på en minishoppingtur, sen njöt vi av solen och cider på en filt på gräsmattan i några timmar!
Sen var det dags för middag och jag åt så mycket att jag mådde illa. På riktigt, jag trodde jag skulle spy och ville aldrig äta mer.
Sen blev det söndag och vi åkte bil i 5 timmar och båt i 100 och sen lite bil igen och sen var vi hemma och allt var precis som vanligt.
(Observera att jag aldrig kommer åka via Helsingfors igen. Ever.)


2 kommentarer:

  1. Blev det för långt att åka över H-fors eller var det någon annat?

    SvaraRadera
  2. Alldeles för långt för så kort tid, vi reste typ lika länge som vi var i Finland...
    Annars verkar ju H-fors vara en fin stad men det var lite dryg resa upp till Vasa, tycker den från Åbo räcker ;)

    SvaraRadera