fredag 26 april 2013

Jag måste ha retat gudarna, måste gjort nått fel...

För jag har bara regn hos mig. Där slog Orup huvudet på spiken!
Varför kunde inte solen få fortsatt skina? Det var ju så härligt igår. 
Är det såhär "våren" och sommaren ska vara, en dag sol. sex dagar regn?
Det kommer i sånna fall inte vara bra för min psykiska hälsa...

Men men, jobben trillar in och det är kul! Igår var jag på en förskola i Ösmo och det var jätteroligt, hoppas jag får komma tillbaka dit snart!
Men nu är det dags att sätta fart med den här dagen, hund ska rastas och jag har en diger hög fakturor som ska betalas och några projekt som ska faktureras. Så måste jag hinna till banken och så skulle jag behöva handla, alla skåp ekar tomma..
Och kl 14 ska 2 trollungar hämtas. dags att lägga på ett kol alltså!
Dagisfröken igår - kontorsråtta idag, I like it!

Lite färg en annars grå fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar