onsdag 10 april 2013

Det går bra nu.

Fick p-böter igår, i Nynäs.
Varför? Jo för att jag aningens stressad slängde en snabb blick på klockan i bilen och kastade fram p-skivan inställd på 11.30. (Även fast jag var på väg till skolan som börjar kl 13...)
Och jag skulle vilja skylla detta på sommartiden. Om det inte hade hållit på och bytt hela tiden så skulle jag inte fått böter!
(Alternativt funderar jag på att lära mig ställa om klockan i bilen..)

Så höll jag på i typ 3 timmar i förrgår kväll och meckade med dator och telefon och ingen av dom ville göra ens i närheten av det jag ville!!
Alltså, jag var så förbannad och så less på min dator att den riktigt skakade i tangenterna av rädsla, och  när jag hotade med att köpa en Mac nästa gång då slutade internet att fungera. #¤¤%%¤%///&&### Kan ju säga att hela mitt förråd av svordomar användes flitigt och det var tur att barnen sov...

Om jag lyckades lösa problemet? Gud nej! Men jag skiter i det just nu faktiskt. Tömde i alla fall aj fånen på 354 bilder så nu är den ju lite snabbare.
Mmm, blir typ irriterad igen bara av att skriva om det.
Har lovat mig själv att jag ska tänka mer positivt och fokusera på det som är bra och inte fastna i det som är dåligt som jag lätt gör. men ibland är det faktiskt svårt!

1 kommentar:

  1. Men en Mac blir också seg förr eller senare. Och dessutom är allt så mycket mer omständigt och dyrt med dem - Apples egna lilla universum i en bubbla, du vet. Så jag förstår att internet dör när du kränker din fina (men lite gamla och trötta) PC på det viset!;)

    SvaraRadera