onsdag 28 november 2012

Raindrops keep falling..

Nope, ingen feber!! Sen om jag känner mig fräsch som en nyponros är väl en annan femma;)
Men alltså det här vädret... Ursäkta om jag är gnällig, jag vet att man inte kan göra nått åt saken men va fan, det här gråa tar död på mig!!
Det är ju snart december och det är inte ens kallt!!! Bara äckligt fuktigt och snålblåsigt och lerigt=(

Jaja, positivt var ju iaf att jag fick förnyad/förlängd timanställning på Huddinge hela 2013, och att jag fick i hop bokföringsuppgiften utan större problem=)

Nu innan helgen har jag tänkt adventspynta lite, stakar och stjärnor ska upp, allt för att hålla mörkret på avstånd!

Bildkälla

När jag börjar googla vinterbilder kan ni ju tänka er hur nära stupet jag befinner mig=S Det här vädret måste styra upp sig snart för jag vet snart inte vad jag gör om det går fler dagar utan dagsljus...
Hittar ni mig med tom blick mumlandes osammanhängande kanske ni kan släpa med mig till ett solarium eller nåt, konstgjort solljus måste väl vara bättre än inget alls?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar