tisdag 28 augusti 2012

Ny vardag.

Dåligt med uppdateringar på senaste.. Vet inte riktigt vad vi håller på med med dagarna springer iväg..
Igår kom vi hem från en "minisemester" i Finland, semester är väl lögn att säga för vi stressar mest mellan olika saker när vi är där.. Den här gången hann vi med begravning och villa avslutning.
Idag var vi på Jolenes första inskolningsdag och det gick hur bra som helst, hoppas det håller i sig!!!
Annars så lever jag min sista vecka som 20 nånting... It´s the end of an era ;)
Jo, så har jag ju hunnit börja skolan också, det är kul faktiskt, vem hade trott att jag skulle tycka att redovisning är kul.
Började läsa Hungerspelen förra veckan och I shit you not, så jäkla bra! Ägnar kvällarna åt att läsa.
Men nu måste tydligen middagen lagas. Men man kan ju faktiskt läsa medan man lagar mat =)
Jens hade förresten beställt en ny dammsugarslang, woohoo!! Tänk vad saker ändras, vet inte om jag hade blivit så glad för en dammsugarslang för 10 år sedan...

2 kommentarer:

  1. Jösses Jenny, ny dammsugarslang.....det är verkligen tantvarning :)
    Ses på fredag, kram!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag vet!!! Men den gamla var så trasig, hade sönder flera tröjor för de fastnade i handtaget.

    SvaraRadera