lördag 11 februari 2017

Lite av varje.

Men hallå, var en stund sen!
Vad har hänt sen sist då...
Jo, jag har haft djävulens ont i nacken i tre (TRE) veckor!!! Men nu efter ett besök hos världens bästa naprapat och ex antal voltaren samt en ständig närkontakt mellan min nacke och min vetekudde dom senaste dygnen så verkar det kanske som att det håller på att ge med sig.. Vet inte riktigt om jag ens vågar hoppas...
Ska iaf tillbaka till naprapaten på måndag för säkerhets skull.

Jag har även anmält mig till Tough Viking igen. Förra årets lidande var tydligen inte nog nej.
Men jag har fortsatt med träningen och känner mig ännu mer pepp nu! 💪

Jag har köpt ett nytt tangentbord för mitt gamla hade inte ett numeriskt tangentbord och denna lilla detalj höll på att göra mig långsamt men säkert galen. Men nu så är det ordnat och mitt liv blev så mycket bättre på en gång!! ⌨️

Och idag har jag köpt biljetter till Joshua Radin i mars!!! Som jag väntat på att han ska komma hit,
it´s gonna be great!
Har ni icke lyssnat på denna underbara röst så kan ni göra det här! 🎶🎵🎶
Han är min "go to" artist som liksom alltid funkar. Han och Jewel. (Undrar om hon tänker komma till Sverige nån gång..?)

Och, inte för att jag räknar med det är "bara" 66 dagar kvar till vi åker till Dubai!! 🛫🌴🌞😃🏖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar