fredag 6 januari 2017

Denna dagen alltså.

Holy crap vad den här dagen har varit lång, en massa att göra på jobbet. Och som pricken över i:et så gick min ena jobbsko sönder idag =( Jag har inte ens haft dom ett halvår så det kändes lite surt.
Så  idag har jag för första gången i hela mitt liv tror jag skrivit ett reklammationsmail. Får nu se hur detta går...

The sad story of my shoe. 


När jag äntligen kom från jobbet, aningens senare än jag tänkt (och slutar) hrm, så skulle jag till Haninge för att köpa en present så tänkte jag ju inte på att trots det har varit extremt tydligt att det varit helgbemmanat idag att det är röd dag, så jag hannvara på HM i prick 6 minuter innan jag blev informerad om att dom stänger kl 17. Snark. Plus att det har varit svinkallt idag!!! -24 grader i morse 05:50 när jag åkte till jobbet. Min kropp tycker verkligen inte om detta kalla.

Oh well, nu är det fredag och jag är ledig i tre dagar! Woop woop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar