söndag 3 maj 2015

Maj.

Oj, vilken intensiv långhelg vi haft, 
men härlig!
Inledde på Valborg med middag med grannarna och en kompis till Lilly, god mat och en tur till brasan. Blåste lite mycket tyvärr men barnen hade kul.

I fredags var vi på Tom Tits och Andys lekland och rundade av med middag på Pizza Hut. Helt slut när vi kom hem men barnen hade haft det jättekul så det kändes bra. Lilly hade sin kompis med.

I lördags kom Tomas, Irina och lilla Lisa hit på fika! Lisa är så söt att klockorna stannar!!
När dom åkte kom Fia, Danne, Lina och Jesper med barnen och det var fullt ös fram till idag på förmiddagen!

När dom hade åkt planterade jag om lite gurkplantor och basilika och sen somnade jag på soffan:)

Invigde mina nya träningsskor idag på zumban, grymt sköna så det var ett bra köp! 
Nu ska jag ta en välbehövlig dusch och sen ska jag få en snabbkurs i Excel av min man inför provet i morgon...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar