fredag 6 mars 2015

#lite gladare

Slutet på veckan blev lite bättre, var inte arg hela tiden;)
Misstänker att det är jag som är "the Office bitch" och jag orkar inte ens bry mig. Så trött på skiten. Men i onsdags skickade jag in ansökan till en YH-utbildning, Vårdadministratör på Komvux i Handen. Så nu får ni gärna hålla alla tummar och tår! 

Idag ska man väl tvätta och städa:(
Men Anna och Stefan kommer i kväll vi ska ta igen förra lördagen som inte riktigt blev som vi tänkt oss.. Dom kom ju hit men efter typ 10 minuter så kräktes Anna och gick hem:( Jens var på mörkerspårning med Nizze så jag och Stefan och barnen fick roa oss själva, men det gick bra det med :)

Nu har just Lillys kompis Elin åkt hem som har sovit över hiss oss så nu är det väl dags att ta tag i dagen=/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar