fredag 14 februari 2014

Att ha rensat väskan.

Rensade i handväskan idag, det är ganska uppenbart att det behövdes när man ser bilden...

3 tuggumipåsar + 2 olika halstabletter, jag besväras tydligen av dålig andedräkt...

1 handske... Varm om ena handen i alla fall.

1 napp. Jolli slutade med napp för flera månader sen.

1 påsklämma. Man vet faktiskt aldrig när en sådan kan komma väl till pass. En dag står man där å bara "shit va bra det skulle va med en påsklämma", då har jag en!

2 paket näsdukar och våtservetter, ja, alltid redo helt enkelt.

1 recept, men vet aldrig när baklusten kommer!

Min walkee som jag använt oförskämt lite, med endast 14 soltimmar i januari borde den ju gjort susen. Nya tag med med min ljuskompis på måndag.

Ett kvitto på en hyrbil och en del annat pappersakräp.

Helt ok och vanligt känns ju iaf handkrämen, alvedon, nycklar och badge till jobbet samt iPhone (som tog själva bilden) och plånboken som jag tror ligger i bilen...

Jepp, det var innehållet i min väska det. Roligare än så blir det inte.

1 kommentar: