lördag 18 januari 2014

Segaste lördagen i mannaminne!

Gud så segt det är idag, den här veckan har verkligen sugit musten ur mig!!
I söndags firade vi Lilly och samma veva som kalaset kom också mensvärken from hell!
Jag var ju lite orolig för att fikat inte skulle räcka... Det hade jag inte behövt vara, det är fortfarande inte slut=)

I måndags hade mensvärken blivit ännu värre så jag spenderade dagen i sängen eller i en Fat Boy.
Inte kul på något sätt faktiskt.
Sen har det varit full fart på jobbet med fulla mottagningar och så har jag dragit igång med träningen igen!
Sååå skönt!!!

Och igår fyllde pappa 60 år!
Det firade vi med middag på Tryffelfabriken i Nynäs. Det var "bara" familjen och det var jättemysigt!
Pappa höll även ett kort litet tal som var så fint att jag blev alldeles rörd.
Vissa saker säger inte pappa så ofta, men när han gör det, så vet man att det kommer från hjärtat.
Har världens bästa familj!

Men nu ska vi göra oss i ordning och åka och fira pappa lite mer!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar