fredag 18 oktober 2013

Det där med fredagkväll..

Här har man gått och laddat hela dagen för den jäkla  fredagskvällen, eller egentligen hela veckan.
Tända några ljus, störa mig på hur dåliga dom är i Idol, ett glas vin eller två..
Så såg kvällen ut i mitt huvud.

Verkligheten? Hämtade Lilly hos en kompis vid 18, kommer hem svinhungrig och hetsar ihop maten, eller, stod mest å stampade medan Jens gjorde det sista, kokade makaroner gjorde jag och dukade.. Men skit samma, efter en och en halv taco inser jag att om jag ska ha nått att ha på mig i morgon när vi träffar Kenneth och Minna måste jag tvätta, nu. Annars hinner inte maskinen bli klar till det är natti natti.
Kl 20 går jag och nattar Jolene, kl 21:30 vaknar jag av att jag får ett sms, i halv dvala går jag ner i tvättstugan sen upp å borstar tänderna å kastar mig i säng.
Hepp, det var den kvällen.. Den såg bättre ut i mitt huvud måste jag erkänna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar